Všeobecné obchodní podmínky
V OBCHODNĚ LIDSKÝCH VZTAZÍCH SE ŘÍDÍME LIDSKOSTÍ A ZDRAVÝM SVĚDOMÍM.
V případech, kdy lidskost nestačí se řídíme Všeobecnými obchodními podmínkami:
Všeobecné obchodní podmínky
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují smluvní vztahy mezi:
Žanetou Špatinovou
IČO: 22580336
Sídlo: Želechov č.ev. 98, 76312 Vizovice
Předmět činnosti: Masérské, rekondiční a regenerační služby
Mobilní masér, v bytech klientů (bez vlastní provozovny)
(dále jen "provozovatel")
a
kupujícím nebo uživatelem služeb či produktů (dále jen "zákazník").
Masážní služby jsou prováděny na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem (dále jen "služby" nebo též "masáž"). Vznik živnostenského oprávnění pro činnost maséra: 10. 2. 2025 - vydáno Magistrátem města Zlína, odbor živnostenský.
Smluvní vztah mezi provozovatelem a zákazníkem se vedle těchto VOP řídí aktuálně platným ceníkem.
Tyto VOP se stávají nedílnou součástí každého smluvního vztahu uzavřeného mezi provozovatelem a zákazníkem.
Znění těchto VOP může provozovatel měnit či doplňovat.
2. Informovaný souhlas zákazníka
Před první poskytovanou službou je zákazník povinen si přečíst tyto VOP.
Objednáním služby (osobně, telefonicky, emailem či SMS), nákupem služby či dárkového poukazu projevuje zákazník svůj informovaný souhlas s těmito VOP. Nesouhlasí-li s VOP, má možnost služeb nevyužít.
Před první poskytovanou službou má zákazník povinnost seznámit se s kontraindikacemi a je povinen provozovateli sdělit pravdivé údaje o svém zdravotním stavu. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo, že jeho zdravotní stav podstoupení masáže umožňuje. Přehled kontraindikací zákazník najde na webové stránce https://www.krasnemasaze.cz/kontraindikace/.
Každý zákazník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou zákazníkovi v důsledku jím před výkonem služby neohlášených či zatajených zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí, či nerespektováním kontraindikací uvedených na webové stránce https://www.krasnemasaze.cz/kontraindikace/.
Objednáním služby zákazník vyjadřuje svůj souhlas se vstupem provozovatele do svého obydlí.
Provozovatel negarantuje očekávaný efekt masáže.
3. Proces objednání služeb
Provozovatel a zákazník uzavírají smlouvu o poskytování služeb na základě části čtvrté občanského zákoníku.
Pro uzavření smlouvy je nutné přijetí objednávky zákazníka provozovatelem.
Provozovatel není povinen objednávku zákazníka potvrdit. Nepotvrzená objednávka není pro provozovatele závazná.
Objednávka zákazníka musí obsahovat dostatečné údaje pro identifikaci služby a zákazníka (jméno a příjmení, telefonní číslo a/nebo e-mailová adresa). Tyto údaje jsou nutné k bezproblémovému vyřízení objednávky a nebudou nikde šířeny, zveřejňovány ani poskytovány třetím stranám, a poskytovatel se zavazuje zpracovávat osobní údaje zákazníků v rozsahu práv a povinností, které vyplývají z příslušných právních předpisů (zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů).
Smlouva o poskytování služeb mezi provozovatelem a zákazníkem se považuje za uzavřenou okamžikem odeslání potvrzení o přijetí závazné objednávky, jež je provozovatelem odesláno zákazníkovi telefonicky, SMS, e-mailem či sděleno osobně.
4. Podmínky poskytnutí mobilních služeb
Zákazník je povinen pro výkon masáže zajistit:
a) Přístup k pitné tekoucí teplé i studené vodě.
b) Dostatečné osvětlení a teplotu v místnosti (22–24 °C).
c) Dostatečný prostor pro pohyb kolem masérského lehátka.
d) Místo pro provozovatele, kde se převlékne do pracovního oděvu.
5. Dárkové poukazy
Dárkový poukaz zakoupený od provozovatele opravňuje jeho držitele k čerpání služeb.
Zakoupením dárkového poukazu zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí. Zákazník je povinen osobu, které dárkový poukaz daruje, seznámit s VOP. Přijetím dárkového poukazu jeho držitel souhlasí s VOP.
Platnost poukazu je 12 měsíců ode dne zakoupení. Datum expirace je na dárkovém poukazu vždy uvedeno.
Dárkový poukaz je možné čerpat pouze ve lhůtě jeho platnosti.Po tomto dni pozbývá platnosti a zákazník/držitel poukazu ztrácí nárok na jeho využití, pokud se provozovatel a zákazník/držitel poukazu nedohodli jinak. Provozovatel může platnost poukazu prodloužit z vlastní dobré vůle.
Zákazník/držitel poukazu musí dárkový poukaz předložit ještě před vykonáním služby, aby mohl provozovatel ověřit jeho platnost a hodnotu. Pokud tak zákazník neučiní, dárkový poukaz nemusí být akceptován.
Při objednání služby lze změnit druh masáže uvedené na poukazu za masáž ve stejné, nebo nižší cenové hodnotě. V případě výměny za masáž ve vyšší cenové hodnotě je třeba doplatit cenový rozdíl.
Dárkový poukaz není směnitelný za hotovost a nelze jej vrátit.
Není dovoleno kopírování či jiné úpravy dárkového poukazu.
V případě ukončení masérské živnosti bude provozovatel 30 dnů předem informovat zákazníky o této skutečnosti na webových stránkách https://www.krasnemasaze.cz. Zákazník bude mít 30 dnů na využití dárkových poukazů. Pokud je v této lhůtě nevyužije, poukazy budou dnem zrušení masérské živnosti neplatné a není možné od provozovatele jakýmkoli způsobem vymáhat finanční či jinou náhradu.
6. Podmínky zrušení termínu, dostavení se zpožděním, důsledky absence
Klient má právo objednanou službu kdykoliv, nejpozději však 48 hodin před smluveným termínem bez udání důvodu bezplatně zrušit.
Změnu termínu či jeho zrušení je nutné nahlásit nejpozději 48 hodin před smluveným termínem, a to osobně, telefonicky, e-mailem, nebo SMS. Změna termínu či jeho zrušení jsou platné po potvrzení provozovatelem.
V případě pozdního ohlášení změny nebo zrušení termínu, tedy méně než 48 hodin předem, siprovozovatel vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 30 dnů ode dne objednané služby, a to osobně v hotovosti nebo převodem na bankovní účet provozovatele.
Dostaví-li se zákazník na objednanou službu se zpožděním méně než 15 minut, masáž je zkrácena o časový úsek rovný zákazníkovu zpoždění.
Dostaví-li se zákazník na objednanou službu se zpožděním více než 15 minut, provozovatel si vyhrazuje právo zákazníka odmítnout. V závislosti na povaze příčin zákazníkova zpoždění může být takový pozdní příchod považován za neomluvenou absenci; po zákazníkovi pak bude požadována úhrada plné ceny objednané služby.
Nedostaví-li se zákazník na objednanou službu bez nahlášení zrušení či změny termínu, provozovatel si vyhrazuje právo mu naúčtovat poplatek ve výši plné ceny objednané služby. Poplatek je nutné uhradit do 30 dnů ode dne objednané služby, a to osobně nebo převodem na bankovní účet provozovatele.
Nedostaví-li se zákazník/držitel dárkového poukazu na objednanou službu, dárkový poukaz propadá nebo je z něj odečtena hodnota služby, na kterou se nedostavil.
Nedostaví-li se provozovatel na objednanou službu z důvodů, které nemohl ovlivnit (dopravní zácpa, nehoda, únos mimozemšťany…), zákazník má právo na změnu termínu nebo odstoupení od smlouvy.
7. Doprovod a přístupnost
Zákazníka může na masáž doprovázet jiná dospělá osoba. Dítě nebo mladistvý mohou zákazníka doprovázet pouze za přítomnosti další dospělé osoby jakožto kompetentního dozoru.
V případě přítomnosti domácích zvířat musí zákazník opatřit dostatečné prostředky pro ochranu provozovatele a jeho příslušenství.
Zákazník je povinen zajistit přístup do domu, případně i vjezd na pozemek autem provozovatele a všechna nutná povolení ke vstupu.
8. Úhrada služeb
Služby jsou hrazeny zákazníkem v hotovosti nebo převodem na účet provozovatele, a to kdykoliv po uskutečnění závazné objednávky, nejpozději však bezprostředně po dokončení objednané služby. Č. účtu: . Zpráva pro příjemce: Příjmení a jméno zákazníka, termín objednané služby.
9. Odmítnutí služby provozovatelem a předčasné ukončení masáže
Provozovatel si vyhrazuje právo zákazníka odmítnout v těchto případech:
a) Zákazník vykazuje známky kontraindikací. Kontraindikace jsou uvedeny na webové stránce https://www.krasnemasaze.cz/kontraindikace/.
b) Zákazník je v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek.
c) Zákazník jev nevyhovujícím hygienickém stavu.
d) Zákazník se chová nevhodně či vulgárně.
e) Zákazník nabídne nedostatečně hygienické prostředí pro výkon masáže.
f) Zákazník nabídne nedostatečně bezpečné místo pro výkon masáže.
g) Zákazník nesplní některou z povinností dle článku 4 těchto VOP.
h) Zákazník neumožní provozovateli plnění povinností dle provozního řádu.
Ve všech výše uvedených případech (a–f) bude po zákazníkovi vyžadována úhrada plné ceny objednané služby.
Provozovatel si vyhrazuje právo masáž bez udání důvodů a bez náhrady kdykoliv předčasně ukončit.
10. Poučení zákazníka
Doporučení, která je třeba dodržovat před, během a po masáži jsou uvedena na webové stránce https://www.krasnemasaze.cz/co-vedet-pred-masazi/.
Pokud je zákazníkovi jakákoliv technika masáže nepříjemná nebo jej bolí přílišný tlak, má povinnost tuto informaci ihned sdělit provozovateli.
Po masáži je třeba alespoň po tři hodiny vynechat fyzickou aktivitu, uvolněné svaly mají větší náchylnost ke zranění.
Je běžné po masáži cítit únavu i bolest ve svalech. Tyto následky by měly do dvou dnů samy odeznít.
11. Ceník masáží
Ceník masáží je uveden na webové stránce https://www.krasnemasaze.cz/cenik/.
Objednáním služby zákazník souhlasí s uvedenými cenami.
Provozovatel si vyhrazuje právo ceník kdykoliv změnit bez udání důvodu. Zákazníky bude informovat na webových stránkách a sociálních sítích.
12. Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů:
Objednáním služby zákazník výslovně souhlasí s tím, že provozovatel je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy (zejména nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky zákazník poskytl.
13. Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
Objednáním služby zákazník bere na vědomí, že provozovatel je povinen plnit povinnosti uvedené v provozním řádu.
14. Závěrečná ujednání
Smluvní strany výslovně prohlašují, že s těmito VOP po důkladném seznámení se s jejich obsahem souhlasí, svobodně a vážně je přijímají, přičemž práva a povinnosti v nich stanovené se zavazují dodržovat.
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 10. 2. 2025.